sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Tattoos are for sailors and prostitutes

Yksi asia, minkä takia haluan Espanjaan jo nyt; halvemmat hinnat tatuoinneissa. Tatuoinnit on aina ollut lemppareitani. Ensimmäisen otin vanhemmilta salaa 17-vuotiaana Teneriffalla. Otin sen silloin ystävieni kanssa, enemmänkin vain siksi, että jokin piti saada. Myöhemmin teksti, joka on siis lonkkaluun yläpuolella, on kuitenkin muistuttanut niistä kaikista ihanista hetkistä ja siitä, kuinka haluan elämäni elää; tässä ja nyt.

Toisen tatuointini otin täytettyäni kahdeksantoista. Pääskynen on tatuoitu nilkkaani, ja se on tunnettu merimiestatuointi, joka tarkoittaa niin vapautta kuin kotiinpaluutakin. Se on merkkinä siitä, että olen vapaa kiertelemään maailmaa, mutta myös aina tervetullut kotiin.


Kolmannen otinkin sitten ystäväni Marin kanssa ihan vasta viime perjantaina. Halusimme ottaa jotakin yhteistä, mistä sitten aina tietää, että toinen on toista varten olemassa - oltiin sitten vaikka 2605km päässä toisistamme. ps. toi poika on nyt tatskannut mun iholle 2/3 mun tatuoinneista, se on huikee!

4 kommenttia:

martsa kirjoitti...

en kestä, että on enää 44 päivää jäljellä!! :( tuun kyllä kentälle saattaa sua!

Kreetta kirjoitti...

Niimpä! Mä ootan hullua saattuetta mun kamuilta sinne!:D :)

Jasmin kirjoitti...

Eikä, aivan ihana tuo aqui y ahora teksti! super makee :)

http://jasminmaailmalla.blogspot.fi

Kreetta kirjoitti...

Voii kiitoksia! :)