maanantai 20. elokuuta 2012

Enkä osaa rakastaa sitä yhtä ja ainoaa, kun näen mitä kaikkee tuol on tarjolla.

Onnitelkaa koska selvisin eilisestä hirviödarrasta. Noei, lauantaina oli siis meikäläisen läksiäiset. Olen tässä ajatellut, että kuinka parhaita ystäväni on ja kuinka kovasti aina osataankin juhlia. Ja sitä kans, että lauantaina meitä oli lähemmäs viisikymmentä Apparan uimarannalla juhlimassa lähtöäni Espanjaan. Sanoin hyvästit suurimmalle osalle ystävistäni, läheisimmät saattavat vielä lentokentälle. 11 päivää lähtöön. Sitä kuvittelee, että tässä kerkeää vielä vaikka mitä. Pitämään vaikka yhdettoista läksiäiset lisää.

Viikonlopun aikana olen tehnyt niin paljon, etten edes muista. Olen ollut onnellinen ja surullinen, ja olen kompastellut baarin portaissa ja juonut turhan monta tequilaa, olen jäänyt sanattomaksi ihan vain estääkseni itkuni, halannut niin monta kertaa, että nyt käsivarret tuntuu ihan veltoilta, nauranut, ehkä salaa vähän itkenytkin. Elämä tuntuu ihan huikeelta, vaikka olo itsessään on vähän haikee ja jännittynyt. Kokonainen viikonloppu on ollut täynnä ihania ihmisiä, naurua, tunteiden vuoristorataa, päättymättömiä iltoja ja just sellaista, mitä nuoruuden pitäisikin olla.

aamu alkoi sarjiksilla ja iltaan valmistautumisella!
Kuvia tuli myös illan aikana otettua, mutta onneksi niitä en ole käsiini saanut kuin tämän yhden. Ei vaan! Ne on varmaankin niin huikeita, että kun niitä muutaman saan niin varmasti lisäilen tähän tekstin perään että ootelkaa vaan kaverit! edit. nyt löytyy kuvat! Tämä juhlafiilis on nyt sen verran päällä, etten malta odottaa ensi viikonloppua (joka onkin viimeinen Suomessa) ja kaverin tupareita, jihuu!


PS. Erityismaininta vielä kaikille ihanille puheenpitäjille läksiäisissä ja pojille jotka lauloi Bäkkäreitä ♥ No okei, ihan kaikille! Ja Emilialle, joka on sietänyt mua viikon ja kuunnellut mun lähtökriiseilyä ja rakkaushuolia ja ihan kaikkee mitä mun suusta on päässyt.

6 kommenttia:

Jasminé Sofia kirjoitti...

Onnistunutta espanjaan menoa sulle (: Mä hain tänään työharjottelupaikkaa Bilbaosta ja innosta pinkeenä ootan jos sinne sitte pääsis syksyllä. (; Hurjaa kun se espanja ei vaan oikeen taivu mun päähän mut jospa siellä jotenki selviäis niistä kielimuureista :D

Kreetta kirjoitti...

Kiitos! Ja toivotaan, että säkin pääset espanjaan sitten :--)) Ei tuo espanja ole mullakaan ihan vahvin, mutta ehkäpä siellä käytössä sitten oppii! :D

Anonyymi kirjoitti...

ihana kun hymyilet kuvissa aina noin leveästi. kunnon piristys noin nätti tyttö!

Kreetta kirjoitti...

Apua! Voi kiitos paljon, mutta nyt kun lisäsin noita kuvia enemmän niin tuskin olet enää samaa mieltä :--D

Sanni kirjoitti...

Tässähän alkaa ihan itkettää! Pidä huisii kamu<3

Kreetta kirjoitti...

♥♥