perjantai 10. elokuuta 2012

The most important thing in life is to be yourself. Unless you can be Batman. Always be Batman.

En olisi ikinä uskonut, että tekisin kokonaisen postauksen vain yhdestä avaimenperästä, mutta tämä on nyt varmasti joku suuremman luokan ihme. Nimittäin tämä avaimenperä on ollut meidän kotitaloudessa niin pitkään kuin muistan (ihan tosi, ainakin 12 vuotta). Se oli aina mun lemppari avaimenperä, kunnes ehkä viisi vuotta sitten kadotin sen täysin. Itkin sen perään ja sitä ei ikinä löytynyt mistään, kunnes eilen!

Ensinnäkin se on Batman. Mikään avaimenperä ei voi olla yhtä magee kuin Batman-avaimenperä. Ja lisäksi se näyttäytyi nyt, kun lähtöön on enää tasan kolme viikkoa. Se selkeesti haluaa lähteä suojelemaan mua pahiksilta - niin kuin Batmanilla on tapana. En ajatellut, että voisin tulla näin onnelliseksi yhdestä metallikilluttimesta.

Ja joo, kävin tänään myös hoitamassa paperihommat muuttoilmoituksista, Visan uusimisesta ja kaikesta tylsästä. Ainakin ne on nyt hoidettu ja nyt tuntuu todella siltä, että olen lähdössä.

4 kommenttia:

saiku kirjoitti...

oon kyllä ihan sitä mieltä, että voisit tulla jo takaisin...........

Kreetta kirjoitti...

no mutta saiku! sittenhän teidän uudenvuoden Barcelonan matkalla ei olisi mitään järkeä:-)

Alina kirjoitti...

lähe jo menee oikeesti. sun blogi saa aikaan allergisia reaktioita

Kreetta kirjoitti...

shiiit! mä lähen ihan just!:--D