torstai 30. elokuuta 2012

This is way too hard 'cause I know when the sun comes up I will leave

Maroon 5 - Daylight


Okei, nyt voi sanoa lähdön todella olevan lähellä. Jännittää ihan he-le-vetisti. Huomenna tähän aikaan olen barcelonalainen, enkä oikein tiedä miten tässä pitäisi olla. Kaikki on jotenkin jäämässä ihan kesken täällä Suomessa, ja kun palaan niin tuskin pystyn jatkamaan niitä samasta kohtaa. Pitää vaan ajatella, että jos en lähtisi sinne niin haluaisin lähteä. Tuntuu, että yrittäisin vakuutella itselleni että Espanja on mun juttu. Toivotaan, että olen oikeassa, koska muuten ärsyttää. Seikkailijasielu on pakannut nyt laukut valmiiksi ja odottelee jo yötä ja paria kamua, jotka tulee nappaamaan kyytiin kohti Helsinki-Vantaata.

Ja apua hei. Mun tarvitsee selvitä lentokentältä yksinäni tulevaan kotiini, kun host mamalle tuli työesteitä eikä se pääse jeesaamaan mua kotia lentokentältä. Toki se antoi tarkkoja ohjeita Aerobussista, joka kulkee siis lentokenttä-keskusta reittiä, mutta apua silti! En tiedä uskallanko hyppää bussiin vai olenko nöösi ja menen paikkaan taksilla. Ja seriously tää osoite?! Menen koputtelemaan vielä vääriä oviakin, kun on tuo ihan hepreaa. No mutta hyvä aloittaa tämä seikkailu sillä olen ihan hukassa fiiliksellä niin jatkossa ehkä vähän helpottaa :-D

Heippa Suomi ja hola España!

PS. Lode älä itke. Vampyyripäiväkirjojen seuraava tuottis alkaa kohta ja se varmana piristää sua siihen asti että taas nähdään ♥

2 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

Kreetta <3 joo pärjään jotenki Damonin avulla tän puoli vuotta ! <3

Kreetta kirjoitti...

<3 tiätty!