perjantai 7. syyskuuta 2012

cariño, cariño, cariño

Tiistai-ilta muuttuikin jännemmäksi kuin olin ajatellut. Täällähän syödään ruoka joskus siinä yhdeksän tai kymmenen aikaan illalla, ja mä päädyinkin sitten vähän eri seuraan kuin oli tarkoitus. Perheelle tuli ensinnäkin muutama vieras, joiden kanssa olin hetken ennen kuin sitten lähdin syömään naapurustoon. Istuttiin koko ilta terassille ison pöydän ääressä. Mä, kahdeksan espanjalaista ja yksi argentiinalainen. Jos sanoisin, että join kolme lasillista viiniä ja olin vähän huppelissa niin varmaan nauraisitte. Mutta kun ne lasit oli mun pään kokoisia! Eniten kuitenkin keskityttiin espanjalaisiin ruokiin ja argentinalaisiin juustoihin.

Porukassa oli skeittareita, muusikoita ja kaiken maailman taiteilijoita. Katseltiin valokuvia, jotka oli hurjan hienoja, ja yksi skeittasi viinilasi kädessä. Taustalla soi Michael Jacksonin biiseistä tehtyjä hassuja covereita, joita jotkut tykkäsi tanssia. Nauroin ihan hirvittävästi ja ymmärsin lähes kaiken, mitä puhuttiin, vaikka puhuttiinkin vain espanjaa. Täytyy myöntää, että kyllä tämä tiistai oli vähän erilaisempi kuin ne tavalliset Tampereeen Sikatiistait Fädärissä.

Ja nyt on perjantai. En olisi uskonut, että viikko olisi ollut näin raskas, mutta olen ihan poikki. Tänään olen menossa tutustumaan vähän Barcelonan yöelämään (äiti, no worries, en tarkoita hirvittävää humalaa ja korkokengillä kaatuilua Turvallisesti on Converset jalassa). Haluan nähdä vähän paremmin millaista täällä on perjantaiöisin ja haluan käydä katsastamassa muutamat rokkibaarit ja ennen kaikkea haluan nähdä parit kamut! Mulla on kuitenkin vielä totuttelemista tähänkin puoleen, kun Suomessa olin aina se, joka halusi aloittaa illan mahdollisimman aikasin ja lähteä ihmisten ilmoille, niin täällä se ilta alkaa niiiiiiiiin myöhään, että nukahdan varmaan ennen lähtöä.

Adiós ja hyvät viikonloput sinne Suomeen!

2 kommenttia:

Alina kirjoitti...

hahaha voin kuvitella sut ihan täydessä tällingissä jo siinä kohtaa kun porukka heräilee siestalta :D täälläkin oli vähä hermot kireellä kun toinen on lähtöö vaille valmis ja meitsi tulee suihkusta..
ikävä sinua kultaseni

Kreetta kirjoitti...

No jep! Ehkä mä täällä opin tähän tapaan ja sitten kun tuun Suomeen niin en enää rähjää sulle ku oot niin hidas valmistautuu! mäkin ikävöin sua!!♥