lauantai 29. syyskuuta 2012

Ciutadella-Vila Olímpica

Jostain syystä päivästä on pakko tulla hyvä, jos otan metron Ciutadella-Vila Olímpicaan. Se on varmaankin mun lempparipaikka - heti Macban jälkeen. Tuolla olen tavannut lemppari-ihmisen ja tuolla vietin ensimmäisen päiväni myös Kirstenin kanssa. Tuolla on lemppariravintolani ja ranta ei ole yhtä täynnä ihmisiä kuin Barceloneta, vaikka kävelymatkan päässä keskustasta tämäkin on. Tuolla olen kävellyt jo monet kilometrit käsikädessä ihanien ihmisten kanssa ja olen tanssinut aamukuudelta ilman kenkiä rantahiekalla yöuinnin jälkeen. Tuolla olen käynyt klubeilla ja opetellut salsaa. Olen syönyt parhaimmat ranskikset ja parhaimmat mansikkapirtelöt ja yksi poika ehti jo kosiakin mua tuolla. Se ei kyllä ollut niin romanttista. Paikassa on kuitenkin jo nyt niiiin paljon kaikkia ihania muistoja, että ensi kesänä niitä on miljardi.


Huomenna autan kantamaan Kirstenin kaikki tavarat, koska se muuttaa mun hoodeille!! ♥ Ollaan jo sovittu, että tästä lähtien käydään joka aamu yhdessä lenkillä ja ruvetaan tekemään ruuat aina sen kämpillä, eikä käydä ravintoloissa, koska se tulee halvemmaksi ja luultavasti myös terveellisemmäksi. Ehkä mä en palaakaan Suomeen lihavana.

PS. Eilen oli huikee ilta! Macballa ja Manolossa kivassa seurassa. Ekaa kertaa Barcelonassa olin oikeesti vähän humalassa. Ehkä se, kun puhui koko illan suomea, teki sellaisen olon, että ollaan Suomessa ja vedetään nyt sitten perseet. No worries, äiti. Käyttäydyin suht nätisti.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ootko saanu suomalaisia kamuja vai? :) voin kuvitella sun "vähän humalassa" :D t: mardis

Kreetta kirjoitti...

Hahaa, joop oon! Täältä löytyy yllättävän paljonkin suomalaisia :)