sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Lupaan, että eksyn täällä vielä ainakin miljoona kertaa.

Eilen ajattelin käydä tutustumassa tähän ympäristöön ja yritin löytää myös La Ramblan eli pääkadun. Sitä ennen ehdin harhailla varmaan yli viisi kilometriä ja juuri kun olin pääsemässä pääkadulle niin ajattelin vain että tää tyttö haluaa takaisin kotiin koska kengät teki kipeää ja oli kuuma. Niimpä käännyin kohti kotia, minne löysin yllättävän helpolla takaisin. En voi käsittää, että vaikka mulla on tumma tukka ja tänäänkin farkut jalassa - eikä turistimaisesti shortsit ja toppi, niiin kaikki katsoo pitkään, jos en ole jossain turistipaikoissa, ja huutelee perään. Että onnea vaan blondit kamut, kun tuutte tänne mua talvella moikkaa :-D Ja yksi tyttökin tervehti vain koska olin sen mukaan niin kaunis, apua :-D

Tässä on näkymä huoneen ikkunasta. Oon kamala kyylä ja tiedän jo melkein kaikki tämän talon asukkaat. 
Tässä on mun perhe! Näillä on koko kämppä täynnä kaikkia ihania valokuvia.
Ja Miksu on antanut mulle jo vaikka mitä - kuten nämä onnentuojat :-D

Ja näillä lapsosilla alkaa koulu vasta reilun viikon päästä eli tässä pitää kerätä energiaa jotta jaksaa koko viikon pelailla ja mennä ja tulla. Sitten kun koulut alkaa niin joudun kulkemaan bussilla lapsien kanssa kouluun ja kulkea muutenkin paljon joukkoliikenteellä. Siitä tulee varmaan pelottavaa.

3 kommenttia:

saiku kirjoitti...

Iik, ompa söpö perhe! kai me saadaan tavata ne? t. minä joka puhun vain suomea................. heh. mut niin voi veljet, blondikamut..

Alina kirjoitti...

en kestä!!! oon jo nyt niin rakastunu tohon poikaan....

Kreetta kirjoitti...

Varmasti voitte tavata! :--) Ja elekielellä vaan! mäkin oon rakastunu siihen allu!