sunnuntai 23. syyskuuta 2012

The thing I miss the most is waking up next to you

En tykkää siitä, että välillä mieleeni pomppaa ne kesäaamut, kun oli kamalan kuuma, mutta olin myös kamalan onnellinen. Mulla oli sun paita päällä ja halusin olla siinä pidempään. Sä tiedät musta enemmän kuin kukaan, vaikken välttämättä ole edes kertonut sulle niitä asioita. Sä vain tiedät. Ja mä tiedän, että mulla on kamala ikävä sua, mutten uskalla sanoa sitä ääneen. Ainakaan sulle.


Haluan elää täällä vuoden - ja haluaisin ehkä elää täällä elämän. Välillä tuntuu, että mulla on kaikki, mutta eihän mulla ole, kun sä et ole täällä. Eikä kukaan muukaan teistä. Pelkään, että asiat muuttuu liikaa siellä, kun olen itse täällä kaukana. Haluan, että kaikki pysyy ennallaan ja että pääsen takaisin samaan kohtaan kuin ennen lähtöäni.


Mitenköhän voisin elää kahta elämää samaan aikaan? Suomessa ja Barcelonassa? Kun niin kamalasti rakastan elämääni kummassakin.

2 kommenttia:

martsa kirjoitti...

ihanaa tekstiä <3 nousi tippa linssiin ku luin tätä :( jaksamisia sulle sinne barceloonaan rakas! <3

Kreetta kirjoitti...

Vooooi ♥ ♥ Kyllä mää täällä jakselen! Säkin myös sielä Suomessa,jooookos