perjantai 26. lokakuuta 2012

Do you think we'll be in love forever?

Viikko on ollut yksi hullunmylly kun lapsi ollut kipeänä ja sitten on ollut käyntiä abuelalla ja kaikkea mahdollista. Huh. Olen istunut metroissa, junissa ja busseissa varmaan enemmän kuin maannut omassa sängyssäni, ja olen viettänyt enemmän aikaa Miksun kanssa kuin kenenkään muun. Viikko on kuitenkin ollut kiva. Ja nyt osaan pelata Pokemon-korteilla.


Tämä päivä on jo nyt ollut ihan mahtava. Ollaan hengailtu Miksun kanssa kotona, hain valokuvat ja nauroin niille taas vähintään tunnin verran, ja kun palasin kotiin niin sängyllä odotti iso paketti Suomesta. Mari oli taas maailman ihanin ihminen ja oli ostanut mulle tuubihuivin, kun valitin ettei täällä niitä löydy tarpeeksi kivoja. Ja lisäksi paita ja koru ja kirje. Paljon sydämiä sinne Helsinkiin murppelille♥♥ Nyt ei tule illalla vilpoinen, kun voin laittaa uuden huivin kaulalle ja lähteä taas viettämään iltaa. Veikkaisin, että tästä viikonlopusta tulee taas aika kiva!


Hyvät viikonloput myös sinne lumiseen Suomeen! Tänäiltana olen näissä merkeissä: (mutta rennommin, koska huomenna jeesaan kotona aamusta, enkä myöskään ehkä ole Manolossa, koska ajateltiin kerrankin kokeilla jotain uutta.)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sun blogii on tosi kiva lukee, kivoi kuvii ja kirjotat hyvin :) oon ite kans alkanu haluta vaan enemmin ja enemmin lähteä espanjaan au pairiksi! aattelinki kysyy, että onko sulla vinkkejä mistä perhettä kannattaisi etsiä? löysitkö ite perheen netistä, vai lähditkö jonkun järjestön kautta? :)

Kreetta kirjoitti...

Kiitos paljon! :--) Perhe löytyi aupair-world.netistä. Ja sielä on itseasiassa melkein kaikki tuntemani aupairit perheensä löytänyt. Sieltä saa itse katsella omaa mieltänsä tyydyttävän perheen eikä järjestön valitsemaa!

Anonyymi kirjoitti...

Heii!! Oon tässä lueskellu aupairblogeja, koska oon itekkin aatellu lähteä reissuun! Ja mulla olis yks kysymys, johon en oo oikeen saanu vastausta, jos osaisit vähän kertoo :) Onko aupairilla aikaa harrastaa säännöllisesti jotain? Pelaan nimittäin jalkapalloa ja haaveilen, että pääsisin pelaamaan sen vuoden ajaksi johonkin paikalliseen joukkueeseen.

Kreetta kirjoitti...

Heippa! :--) Riippuu tietysti ihan siitä, että kuinka paljon ja mihin kellonaikoihin perhe pyytää sua tekemään töitä, mutta uskoisin kyllä, että aikaa löytyy melkein kaikilla aupaireilla harrastamiseen. Ja voithan sä perhettä etsiessä kertoa niille jo valmiiksi asiasta niin sitten on ainakin sovittuna työajat sillain että pääset pelaamaan!