torstai 18. lokakuuta 2012

I was in the winter of my life - and the men I met along the road were my only summer.

Mä tykkäisin kirjoittaa ja kertoa teille ihan koko ajan ja ihan kaikesta, mutta kun mä en osaa. Olenhan mä aina rakastanut kirjoittamista ja aina toivonut olevani hyvä siinä, mutta sitten kun mun pitäisi kahlita se maailman ihanin tunne muutamaan lauseeseen niin eihän siitä mitään tule. En mä osaa edes kertoa teille kuinka hyvä olo mulla on ihan täydessä metrossa yksin seisoessani, enkä mä osaa kuvailla miltä tuntuu, kun leipäkaupan nuori naismyyjä tietää heti kauppaan astuessani mitä haluan ja puhuttelee mua vain kauniina. Tietysti voisin yrittää. Voisin yrittää vaikka kertomalla, että kun mä kävelen yhden vintagekaupan ohi melkein joka päivä ja näen siellä mustaoranssin koripallojerseyn jonka niiin älyttömästi haluaisin ostaa, mutten osta, vaikka rahaakin olisi, koska mä vain tykkään kävellä sen kaupan ikkunan ohi ja ihailla sitä. Ja mä tykkään valita kivat vaatteet ja meikata ihan vain kävelläkseni kaupungin lävitse hakemaan lapsia koulusta, vaikka voisinkin kävellä lyhyemmän kautta ilman meikkiäkin, verkkareissa - mutta kun haluan joka päivä nauttia tästä. Barcelonasta.

Täältä mä olen löytänyt niin monia pieniä asioita, jotka tekee päivästä ihanan. Jopa se on mielestäni ihanaa, että täällä on ilmat jo vähän viilentynyt (nojoo +23 nytkin) ja voin käyttää nahkatakkia päivittäin. Tänään oli myös kivaa se, että olin taas pitkästä aikaa yksikseni kaupungilla. En ole tehnyt sitä tarpeeksi näinä päivinä. On kivaa mennä mihin itse haluaa, ei tarvi puhua muuta kuin tuntemattomille, jotka tulevat jotakin kysymään. Saa rauhassa kierrellä ihan hölmöissäkin paikoissa, eikä kukaan ole kysymässä että mitä me täällä tehdään.


Niin, ja Halloween on ihan pian. Täällä on tiedossa ilmeisesti vähän juhlaa, eikä mulla ole mitään tietoa miksi pukeutua. Vampyyri, cheerleader, Amy Winehouse, balleriina..mitä te meinaatte olla!

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voisitko suositella joitain makeita baareja/klubeja ja ravintoloita barcelonasta?:)

Kreetta kirjoitti...

Tietysti! Riippuu vain että minkälaisesta itse tykkää esim. musiikissa. Itse tykkään enemmän rennoista paikoista, skeittareista ja rokista joten käyn usein baareissa nimeltä Manolo tai Nevermind. Klubi nimeltä Factory on myös omaan mieleeni. Jos sitten tykkää enemmän menevämmästä musiikista tai vähän kaikesta niin Razzmatazz-klubilta löytyy vaikka mitä :-) Rannalta ja Ramblalta löytyy suuria klubeja mutta ne on myös täynnä turisteja.
Parhaimmat ravintolat on itseltäni vielä löytämättä, kun usein tulee syötyä vain kotona, joten niiden osalta en oikein voi auttaa!

martsa kirjoitti...

en oo ikinä aikasemmin aatellu, mutta tossa nyrkki kuvassa sun käsi näyttää pieneltä :D

Kreetta kirjoitti...

Ahaha mun kädet on isot. Se vaan näyttää pieneltä :-D

LILPU kirjoitti...

hei meidän on PAKKO pitää jokku hullut megamageet halloween bailut ja pukeutua tyhmästi!

Kreetta kirjoitti...

Ehdottomasti!! Katoin jostain että täällä ois muutenki aika hullua juhlaa sillon. Kaikissa baareissa ym.! :)