sunnuntai 28. lokakuuta 2012

My mother told me that I had a chameleon soul.

Tänään minä...
Heräsin isosta sängystä iltapäivällä, söin kerrankin aamupalan, jonka joku muu oli tehnyt, leikin maailman suloisimman kissanpennun kanssa, makasin muutaman tunnin lisää sängyssä, kävelin käsikädessä kamalan kylmässä ilmassa (hitsi oikeesti, täälläkin se talvi tulee), olin hyvä kamu ja vein ruokaa hangover-potilaalle ja väsymyksestä huolimatta olen ollut iloinen, nauranut hirveästi, miettinyt paria edellistä päivää ja ollut vielä enemmän iloinen.

Huomenna minä...
Aion tehdä duunia ja hakea pojan taas tenniksestä. Hyi, pitää pukee varmaankin koko vaatekaappi päälle, kun siellä vuorien kupeessa on vielä kylmempi. Aion luultavasti etsiä muutamat höyhenet keskiviikon Halloweenpartyjen vuoksi. Ja aion sluibailla kotona.


Vuoden päästä...
Aion olla joko opiskelija tai työssäkäyvä suomalainen parikymppinen tyttö (boooooooring) tai aion olla nuori kokeileva kirjailija, joka on asunut hetkisen Brasiliassa - tai edelleen Barcelonassa - ja omistaa seinällä suuren maailmankartan, johon punaisilla neuloilla merkittynä on paikat, joihin aion matkata ja virheillä neuloilla paikat, joissa olen jo käynyt. Joka tapauksessa aion olla yhtä mahdottoman onnellinen kuin juuri nyt.

10 vuoden päästä...
Olen melkein kolmekymppinen. Apua. Olen toivottavasti erittäin onnellinen ja olen toteuttanut jokaisen unelmani. Minulla on brasilialainen mies, jonka kanssa olen kiertänyt koko maailman, ja kaksi lasta, jotka ovat maailman söpöimpiä. Asumme jossakin ihanassa paikassa, missä meillä on ruokaa, ystäviä ja hyvä elämä.

.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

"Asumme jossakin ihanassa paikassa, missä meillä on ruokaa" - ihana :D

Kreetta kirjoitti...

Ruoka on iso osa onnellista tulevaisuuttani :--D

Alina kirjoitti...

en tiä miks mut tuli äsken taas ihan järjetön ikävä sua! ärsyttää kun en tiiä sun elämästä käytännössä mitään enkä mäkään voi kertoo pieniä juttuja jotka ennen ois ollu vaan sellasia btw-kommentteja mut kuitenkin niiin tärkeitä. (jep nää tärkeet on kyllä nähty) varsinki kun kuuntelin äsken tän http://www.youtube.com/watch?v=uEm9_T3z8lA niin voi apua lasken niin päiviä et ollaan siellä. kirjotan sulle tänään tai ihan viimestään huomenna ♥

Kreetta kirjoitti...

Voiii, mullekin tulee välillä vaan sellasia hetkiä että ei vitsi kun on kamala ikävä just jotain tiettyä sieltä :--) Just tota mäkin ajattelen!! Olis niin paljon kaikkee ei-niin-tärkeetä mitä vaan haluis kertoa. Aaaapua, meille tulee niin huikee viikko täällä Barcelonassa!♥