keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Kærlighed er den bedste kur, har jeg hørt.

Tänään mulla ei ole ollut niin hyvä fiilis. Vaikka normaalisti kerron kaikesta kivasta niin tänään ajattelin kertoa myös sen, että mä en voi olla täällä surullinen enkä vihainen enkä harmissani, koska mun pitää olla joka päivä se pirteä tyttö joka pitää huolta lapsista ja kodista ja hoitaa kaikki juuri minuutilleen oikein - eikä se haittaa, sillä sitähän mä tulin tänne tekemään - mutta kun jotain ikävää tapahtuu tai jos kuulen jotain ikävää niin se ei ole niin helppoa olla kaikkea mitä pitäisi. Haluan kuulla kaiken mitä Suomessa tapahtuu ja haluan kuulla mitä mieltä te olette mun tekemisistä täällä, mutta muistakaa vain, että mun pitää olla iloinen joka päivä, ja aina se ei ole niin helppoa.

Mulla on ikävä niitä läheisiä kenelle voin puhua näistä asioista, mutta en voi vahdata aina tietokoneella, että josko joku olisi siellä jolle voisin puhua. Ja Kirsten on mulla sanoinkuvailemattoman tärkeä täällä juuri näitä hetkiä varten. Hyvää keskiviikkoa kaikille sinne, pus!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oon ite miettiny että lähtisin espanjaan aupairiksi. Niin millasta on ollut? Ja oliko aluksi vaikeaa kielen kanssa vai opitko ite espanjaa nopeasti ja ymmärsikö perhe englantia ?

Missä siellä sitten tutustuu ihmisiin ? (:

kiitos !

vastaile vaikka tänne (:

Kreetta kirjoitti...

Totta kai kaikki riippuu tosi paljon perheestä, mutta jos hyvä perhe löytyy niin uskon kaiken menevän hyvin! :) Alussa kieli oli vähän hakusissa mutta äkkiä perusjutut oppii kun sitä kieltä täytyy käyttää!
Ensin tutustuin ihmisiin ihan facebook-ryhmien kautta mutta tosi helposti ihan ravintoloissa ja yleisillä paikoilla tutustuu jos on vaan rohkeutta mennä juttelemaan ;)

Anonyymi kirjoitti...

Okei (: ehkä sitte löytyy itelläki rohkeutta lähtee lukionjälkeen opettelemaan uus kieli ja kokeilemaan miten siellä pärjätään (: kiitos ! ehkä tällä mun yhdenkurssin espanjan opiskelulla päästää ees alkuu ! parempi se on ku ei mtää :D

Kreetta kirjoitti...

Kyllä suosittelen ehdottomasti! :-) Äkkiä tää kieli alkaa sujumaan!