keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Sweeteyes I already miss you and you only just walked out the door

Eilen käynnistyi viimeinen teinivuosi sitten minullakin. Suomessa vietin synttäreitäni juomalla halpaa punkkua ja pukeutumalla pilkkihaalareihin - tai vaihtoehtoisesti jäädyttämällä jalkani sukkahousuissa baariin liukastellen. Eilen juhlin synttäreitäni ja join yhden viinilasin terdellä ihan vain, koska täällä sen pystyn marraskuussa tekemään. Oon ihan kamalan iloinen ja tiedän, että olen löytänyt täältä mielettömiä ystäviä kenen kanssa synttäreitä viettäessä en edes ihan hirveästi ikävöinyt Suomen kavereita, mutta jokin oli pielessä. Ehkä olen vain jotenkin sekaisin, kun kaikki täälläkin muisti mua niin kovasti. Sain miljoona halausta ja pusua ja lahjaa ja mä ymmärrän, että mäkin todella merkitsen näille ihmisille niin hämmästyttävän paljon kuin ne mulle. Meillä on vasta alle kolme kuukautta yhteistä elämää takana, mutta mun sydän on jo nyt melkein palasina, kun Kirsten ja Alan kumpikin lähtee Barcelonasta tämän kuukauden aikana.


Translation for Kirsten: I never though that I'd find a girl like you while my year in Barcelona. My birthday was awesome because of you (and because of the other amazing people we have met here). I am so happy and I got so many kisses and hugs and gifts and I realized that the people here care about me as much as I care about them - even if we've known each other for a bit over two months I can call you my best friends. My heart is already breaking because I know you are leaving in couple weeks :-(

2 kommenttia:

With A Silver Lining kirjoitti...

Kuulostaa ihanalta, alkaa vaihtovuosi houkuttelemaan minuakin :D

withasilverlining.blogspot.com

Kreetta kirjoitti...

:---) Suosittelen!