lauantai 24. marraskuuta 2012

You fit me better than my favorite sweater

Death cab for cutie - Transatlanticism


Viikon mitä mä oikein teen
Suostuin Karkin seuraksi juoksulenkille. Heti kun lenkkarit oli jalassa niin tyttö lähti pinkomaan kuin rusakko. Hyvä tämmöisen fädärin (ostin juuri kokoa isommat farkut, koska normikokoni ei millään järjellä mennyt päälle) on pysyä perässä ja vielä väistellä autoja Barcelonan keskustassa. Vaikka rakastankin asua ihan keskustassa niin mielummin juoksisin muualla kuin shoppailevien turistien keskellä.

Viikon huijaus
Huijattiin miehiä, että ollaan Kirstenin kanssa oltu naimisissa kolme vuotta ja suunnitellaan adoptiolasta Kolumbiasta. Ne uskoi.

Viikon hempeily
Illalla kävin antamassa hyvänyönpusut muksulle ja kun menin omaan huoneeseeni niin pian kumpikin koputteli mun huoneen ovella ja halusivat tulla vielä halaamaan. Mun on pakko myöntää, että rakastan kumpaakin yhtä kovasti kuin ne olisi mun omia sisaruksia. Olen kolme kuukautta pitänyt niistä parempaa huolta kuin itsestäni, ja toivon niin kovasti, että niiden koko elämästä tulee hyvä.

Viikon surkimushetket
Alan lähti pois. Ja noin tunti sitten lähti mun kadoksissa ollut taskalainen sisko Kirsten.

Viikon (vuoden) parhain hetki
Kirsten buukkasi paluulennon Barcelonaan. Hahaha, viisi viikkoa niin ollaan taas yhdessä! Me vain ei pystytä pysymään erossa toisistamme.



Hi my other half there in Denmark, I love you as much as I love Barcelona. And you know that's a lot. I know I'm going to see you and I know we are going to travel together and live together and love together - but right now I'm just going to miss you so bad. I'm even going to miss the moments when you annoyed me or when we fought about which way was shorter to home (and I definitely was right!) and every single thing. When you come back here (5 weeks baby!!) I'm going to take you sailing with me in the small lake of Parc de la Ciutadella. Pussss! 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

jotenkin ihana lukea kun ensin lähdet " maahan tuntemattomaan ilman tuntematta sieltä ketään" ja sitten tapaan tuollaisen Kirstenin joka kirjoitustesi perusteella tuntuu olevan oikea sielunsisko, sellaiset ihmiset ovat harvassa! :)

Kreetta kirjoitti...

Sepä se! En olisi ikinä uskonut löytäväni mitään ton tytön kaltaista :) Mulla on ollut huikee tuuri!