lauantai 15. joulukuuta 2012

And think of all the stories that we could have told.

Viikko on ollut täynnä ihania, ihan pieniä hetkiä ja asioita, jotka on saanut mut niin mahdottoman onnelliseksi. Ensin etsin joululahjoja ja päädyin kadulle, mistä löytää aina söpöimmät pojat. Olin viettänyt koko päivän puhumatta oikeastaan kenellekään ja kun sieltä sitten pari tuttua tuli kyselemään sujuuko jo espanja ja että milloin mennään kahville niin hirveän kiva olo tuli. Hymyilin koko kotimatkan. Ja kotona sitten Espanjan mama sanoi, että voin lähteä viettämään torstai-iltaa kavereiden kanssa jos haluan, kun olen tehnyt ylimääräistä kotona ja ollut kipeiden lasten kanssa, mutta enhän minä mihinkään halunnut lähteä kun oltiin juuri tekemässä niin hyvää ruokaa. Espanjan mama sitten kehui kuinka buena chica olenkaan, kun vietän vapaa-aikaa kotona ja olen niin rauhallinen. Haha niiiin rauhallinen.

Perjantaina haahuilin Hard Rock Cafen edustalla, kun en malttanut pysyä paikallanikaan. Mulla oli aivan ihana olo, vaikka alkuilta olikin vähän hassumpi kuin ajattelin. Kävin havajibaarissa ja reggeabaarissa ja  lopulta sleepover kamujen kanssa pehmeässä sängyssä. Niiiiiin ihana ilta, mutta voi vitsit, lauantai vasta olikin ihana vaikka aamulla meinasinkin hukkua peittoon. Lillyn kanssa vietettiin onnellisuuspäivä yhdessä. En edes kotona ehtinyt käydä. Kuinka ihanaa on käydä Ovisossa syömässä kun rafla on samaa ketjua Manolon kanssa ja baarimikkona tavallisesti tapaama poika vaan huutelee että muistakaa tulla Manoloon tänään.

Nyt olen leijunut ainakin viisi senttiä maanpinnan yläpuolella. Ihan kuin olisi heliumia vatsassa. Pusuja Suomeen, puuus!

Translation for Kirsten: Miss u.

Ei kommentteja: