lauantai 26. tammikuuta 2013

Hello Africa, tell me how you doingg??

Viimeyönä kävelin Rambla Catalunyaa ylösalas ennen kuin osasin päättää mihin menisin. Onneksi mulla oli seurana poika, jota mulla on aina ikävä. Ja tänään samaa ramblaa kävellessämme mulla oli nääääääin levee hymy, kun aurinko paistoi ja espanjankieli luisti paremmin kuin ikinä. Ja onneksi mulla on Sophia, jonka kanssa voin mennä juuri niihin paikkoihin, johon haluan. Ja joka nytkin bailaa tuossa mun vieressä ihan hulluna, vaikka syötiin juuri äsken niin paljon sen tekemää ruokaa etten pysty edes itse liikkumaan. Mulla on ihan kesäolo. Jokainen ilta tapahtuu niin paljon, että tämän on pakko olla kesä. Ja aurinkokin paistaa joka päivä.


Translation for Kirsten (and for all the others there jajjaja): Tonight we are celebrating the fact you are coming back to BCN in one week. I need to talk to youu!!!! but now I have nothing else to say but; Let's go to Jamboreeeeeeeeeee

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Koska lähdet nykyisestä perheestäsi ja mitä teet/minne menet sen jälkeen?

katsku kirjoitti...

helou! onnetar tais suosia sinuu tänää! ;) Tekasin blogihaasteen, ja haastoin myös sut, heh! jos huvittaa, käyhän vilkasees:

http://kurkkaakulisseihin.blogspot.fi/2013/01/im-just-dreamer.html

Kreetta kirjoitti...

Huuuh, hankala vielä vastata! Ainakin kesäkuun tässä perheessä olen. Toivottavasti pidempään. Ja sen jälkeen.....Apua. En tiedä. Tulevaisuuden suunnittelu saa mut ahdistumaan juuri nyt!

Kiitti katsku haasteesta! Mulla on jo toinen tämmönen haaste joka on aika samanlainen niin enköhän mää yhdistä ne!! :)