lauantai 5. tammikuuta 2013

Mun kamut on kaikista parhaimmat.

Mitä voisin kertoa? Vietin yhden elämäni hulluimmista ja ihanimmista viikoista kun Suomen hullu porukka tuli tänne. Asuin melkein koko viikon niiden luona vuokrakämpässä, joka piti siivota joka päivä kolme kertaa. Nyt olen onnellinen, että näin noita hölmöjä. Tuntuu kuin ei oltaisi oltu erossa päivääkään. Nyt olen myös surullinen, koska en tiedä milloin seuraavan kerran nään jokaisen.

Tämä teksti on kamalaa, koska olen nukkunut viikon aikana ehkä yhteensä kymmenen tuntia.

Ajattelin vain kertoa, että olen elossa - ainakin jollain tavalla. Netti ei pelaa ja Kirsten on täällä viemässä kaiken aikani. Huomenna tulee kolme kuningasta tuomaan lahjoja, joten täytyy lähteä niitä shoppailemaan. Kunnon tekstiä ja kuvia tulee, kun olen nukkunut pari tuntia ja saanut aikaiseksi etsiä internetin, pus!

2 kommenttia:

martsa kirjoitti...

miss you already! <3

Kreetta kirjoitti...

määääkin sua<3