maanantai 25. helmikuuta 2013

Hold me in your arms, love me like your best friends did


Puoli vuotta on vierähtänyt nopeammin kuin ehkä ikinä. Puolessa vuodessa olen oppinut Ravalin jokaisen kadun nimen ja Goticin parhaimmat ruokapaikat. Olen oppinut, että sydäntä pitää seurata, mutta järkikään ei ole pahaksi. Olen oppinut, että välimatka ei riko hyvää ystävyyttä, ja että muutamassakin viikossa voi tutustua ihmiseen niin hyvin, että tietää pitävänsä siitä ihmisestä lopunelämänsä kiinni. Olen oppinut, että hymy voi oikeasti pelastaa koko päivän, eikä olekaan niin hankalaa tehdä ihmisiä onnellisiksi. Olen oppinut uuden kielen. Olen oppinut arvostamaan itseäni ja niitä, jotka ansaitsevat arvostusta. Olen oppinut miten rauhoittaa ylienerginen yhdeksänvuotias ja miten tehdä espanjalainen perunamunakas. Olen oppinut elämään.

Ja silti tiedän, että Barcelona pystyy opettamaan minulle vielä niin paljon lisää.

Translation for Kirsten: I've been in bcn almost six months now. It feels like two weeks but at the same time I can call this place already my home. I haven't decided anything yet, but today I'm saying that if you come here next year, I'd still be here. We'll see what happens. Ps. It fucking snowed here!!11 I though the summer was already coming.....

3 kommenttia:

annieveliina kirjoitti...

Kauniisti kirjotettu :) Monia kohtia, jotka pitäis muistaa aina mielessä!

maaren kirjoitti...

Tuolla on sulle blogisyläin: http://ainahukassa.blogspot.fr/2013/03/blogirakkautta.html

Ihanaoot!

Kreetta kirjoitti...

Jihuuuuu, kiitos kovasti!!! :--))