torstai 28. maaliskuuta 2013

 


Hengissä ollaan vielä, vaikka hetkeen ei musta ole kuulunutkaan. Elämä on edelleen yhtä ihanaa kuin aina ennenkin ja nyt (nyt ihan oikeesti) se kesä on tulossa. Olen ruskeampi kuin puolet espanjalaisista, koska vapaa-ajat on tuttuun tapaan vietetty Macballa auringosta nauttien. Ja nyt on kuulkaa avattu uusi taivaskin tänne Barcelonahuudeille, nimittäin vanha tuttu Nevermind baari on saanut suuremman version Macban ja Universitatin välille. Se on iso, rento ja aina täynnä tuttuja.

Lisäksi ollaan tässä keretty istumaan iltaa kattoterassilla monen uuden ihanan ihmisen kanssa, rullailtu rannalla ja vähän muuallakin. Ja baarimikkojen kanssa vietetään aikaa baarien ulkopuolellakin ja voooooooi mä rakastan tätä kesänalkua. Kaikki ihmiset tulee taas piiloistaan ja näkee viimekesän tuttuja pitkästä aikaa.

Oon niin rakastunut. 

Translation for Kirsten: I'm alive. I will tell you everything when I can. Sometimes I feel like you are here with me so feels weird to write you about things what happens here. It's pretty much the same as always; same crazy nights and chill days and huuuuuhhh I don't know. Can't stop loving life.

3 kommenttia:

martsa kirjoitti...

En malta ottaa, että pääsen sinne! :)ihanaa!

saijakaroliina kirjoitti...

hittolainen, miks mä oon vaan viikon siellä kesällä vaikka mulla on kolmen viikon kesäloma? kerro minulle. i'm stupid!

Anonyymi kirjoitti...

mäkää en maltsi oottaa!!!! ja saija hitsiläinen, vaihda lippu ja oo kolme viikkoa!
t.kreduel