lauantai 11. toukokuuta 2013

Multa on muutamaan otteeseen kyselty minkälaisia vastoinkäymisiä tai hankaluuksia olen joutunut täällä kokemaan. Aina olen vastaillut ihan todenmukaisesti, että sellaisia tuskin on tullut vastaan. Tuntuu kuin kaikki olisi kirjoitettu valmiiksi mua varten - ja kaikista parhaimmalla tavalla. Kuin mun elämästä olisi tehty ihan törkeän helppoa.

Niinkin helppoa, että kävin eilen bissellä yhdessä tutussa irkkupubissa ja baarimikko sitten sanoi, että tuoppa tyttö maanantaina CV tänne niin eiköhän me sulle duunia löydetä.

Kaikki on sujunut ihan mutkattomasti; tänne rantautuminen, tämä espanjalainen perhe, upeiden ystävien löytäminen, ja uusi tuleva asunto ja kaikki. Olen ehdottoman kiitollinen kaikesta, mitä olen saanut. Täällä ja Suomessa. Mutta kun se Suomi.......Se on se hankaluus mulle. Se Suomi on siellä niin kaukana. Ja niin on Brasilia ja Tanskakin. Ikävä on mun vastoinkäyminen ja hankaluus. Välillä se painaa niin paljon, että haluaisin laittaa koko kuukauden palkkani lentolippuun, että pääsisin edes viikonlopuksi tapaamaan rakkaimpiani. Tänään meinasin jo vähän itkua tihrustaa kun juttelin Kirstenin kanssa ja kun ikävöin sitä sielunsiskoa niin kovasti. Melkein yhtä kovasti kuin teitä siellä Suomessa.

Niin kuin jo joskus aikaisemmin tänne kirjoitinkin; välillä tuntuu, että mulla on kaikki, mutta eihän mulla ole, kun sä et ole täällä.

Translation for Kirsten: I'm just missing you like hell. I didn't even know that it's possible to miss somebody this much. I feel like crying everytime you come to talk to me on fb. Only because it's so unfair. We should be together and never apart. :-(

4 kommenttia:

martsa kirjoitti...

kiitos, sait mut itkemään.

Anonyymi kirjoitti...

määkin oon porannut koko päivän. ehkä se johtuu menkoista tai jotain mutta hittolainen mulla on niin kova ikävä sua ja teitä kaikkia että sydäntä särkee. niinku oikeesti. aamulla tuntu että sydänkohtaus on lähellä, ihan vaan ikävän takia. tekisin mitä tahansa, että voisin yhdistää barcelonan ja teidät, mun rakkaimmat, samaan elämään. määä rakastan sua mari
t.kreetta

saijakaroliina kirjoitti...

ei hitto Kredu, en tiedä haluunko tulla sinne jos sieltä lähteminen on taas niin itkuisaa kun viimeks. kuuntelin tänään Atlético Kumpula - Me kuulutaan yhteen ja mulla tulee siitä nykyään aina SINÄ mieleen. nimimerkillä, itken myöskin

mä tarvisin sua täällä. mitä on kesä ilman Kreettaa? apua.

Kreetta kirjoitti...

Voiiii, ihana saija :--( Ei se kesä ihan kokonaan mene ilman mua kun sä heinäkuussa tänne tulet. Mitä en malta yhtäÄn oottaa!!!!

<3