torstai 20. kesäkuuta 2013

Aurinko ja ranta. Jokapäivä. Suuret aallot ja meduusoja karkuun uiminen. Skeittilaudat pystyssä rantahiekassa ja lempparipojan pää mun sylissä. Espanjalaiset sanovat mua mustaksi - ei pelkästään ruskeaksi vaan oikeasti mustaksi - ja mulla on niin rakastunut olo. Kesä on sitä rakkauden aikaa, eiks niin sanota? Mulla tää rakkaus kestää vuoden ympäri. Oon löytänyt jonkun, joka on ihan kuin minä - eli ihan huikee hehe. Kaikki on nyt niin hyvin.

Hyvää Juhannusta Suomeen! Täällä vietetään Sant Joania rannalla rakettien kanssa ja mulla on varmana rannan yksi näteimmistä mekoista!


Translation for Kirsten: I feel so good (and tanned hahah!). Beach everyday, sun everyday. I'm falling in love everyday. Puss!

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuinka monta tatuointia sulla on yhteensä ja millon oot viimesimmän ottanut? Tosi kivoja nää tatuoinnit mitkä kuvissa näkyy :)!

martsa kirjoitti...

ihana toi mekko! :)) ikävä sinne jo!

Kreetta kirjoitti...

Kiitos paljon! Mulla on yhteensä viisi tatuointia, ja viimesimmät otin marraskuussa jos oikein muistan!

Martsaaaa mullakin on ikava sua.

Anonyymi kirjoitti...

voitko tehä tatska postauksen ja kans tosta pojasta?

Anonyymi kirjoitti...

moi! tiiätkö sen nimisestä järjestöstä kuin Bestaupairbarcelona? (http://www.bestaupairbarcelona.com/) Tiiätkö uskaltaako tuon kautta lähteä barcelonaan au pairiksi:-) Mitä kautta löysit oman perheen?

Anonyymi kirjoitti...

Kauniit tatuoinnit! :)
tää on mun suosikkiblogi, kirjoitat niin kauniisti sieltä espanjasta. Itsekin aion lähteä espanjaan ainakin muutaman viikon reissuun! :)

- Ansku

Anonyymi kirjoitti...


postauksia alan duunaamaan paremmin kun tosiaan sen netin saan käyttöön!! :--)

Ja en tiiä Bestaupairbarcelona järjestöä. Itse löysin ihan aupair-worldista, joka silloin tuntui luotettavimmalta vaihtoehdolta!

Kiitos paljon Ansku! Hyvää espanjanreissua! :--)

<3:Kreetta