keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Olen niin kiitollinen siitä, että mun viimekesän pojat on taas täällä. Ja oon kiitollinen, että mulla on niin paljon ystäviä, jotka pitää musta huolen ja piristää kun mua harmittaa. Ja lisäksi saan lenkkeilyttää ihaninta rottweileria ikinä kauhee koirakuume. Koska välillä tunnen itteni hirveen surulliseksi ja mulla on ikävä niitä lepposia aikoja kun Kirsten oli täällä aina mua varten. Mutta sitten voin vain tehdä pikapuhelun ja lähteä heti kotoa tapaamaan kaikkia uusia ja vanhoja lemppareita. Tai sitten voin vain kävellä Macballe ja saada heti pusuja poskille kaikilta niiltä ketä olen ikävöinyt viime syksystä asti. Täytyy rakastaa kesää.





Translation for Kirsten: I love summer. I feel lonely when I'm home but I can just go to Macba like we used to do together and have fun there with all the people I've met in these 11 months. Wish you were here also enjoying this crazy heat with me.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pitääkö Espanjaan lähtevällä au pairilla olla jonkinlainen viisumi, jos viipyy kauemmin kuin 3 kuukautta?

Anonyymi kirjoitti...

Hei,
ihan ekaksi haluan sanoa sulle että oon seurannu sun blogia ties kuinka kauan ja en tiiä ketään, joka kirjottais yhtä hyvin ku sinä:) Ollaan kavereiden kanssa puhuttu että sun pitäis ruveta kirjailijaksi, haha! Monet illat kyyneleet silmissä luen sun tekstejä ja luulen, että mitä tarkotat kaikella mitä puhut koska oon varmaan vähän samanlainen ihminen kuin sinä. Esim. sen, kun kerroit että olit tyytyväinen elämään Suomessa ts. "sulla oli kaikki, mutta et siltikään ollut tyytyväinen", ymmärrän tosi hyvin koska just samalta musta tuntuu nyt.
Ja arvaa mitä, tää voi olla ihan hullua mutta oon tulossa syyskuussa Barcelonaan au pairiksi. Ja ajattelin, että oiskohan sulla aikaa esitellä mulle paikkoja siellä? Mua hirvittää ja jännittää mutta samalla hymyilyttää ja olis paljon kivempi tulla sinne kun tietää, että on joku kaveri :) vaikka sulla on varmasti jo tosi paljon omia juttuja siellä ja tällanen anonyymin lähestyminen voi tuntua tosi oudolta..(?) (Siltä tää tuntuu myös musta ku kirjotan tätä!).
Eli siis, jos suostut tai jos voisit edes vastailla tarkemmin mun kysymyksiin, saisinko sun sähköpostiosoitteen? En loukkaannu yhtään jos sulla ei riitä mielenkiinto enää tällaiseen mutta olisin tosi kiitollinen jos vastaisit tähän. Jos susta tuntuu ettet halua julkaista sitä niin voin antaa myös oman osoitteeni, tai lähettää viestiä fbssä tmv.
Toivotan tosi kivaa kesää sulle vielä!:-)
t. Toistaiseksi tuntematon anonyymi

Kreetta kirjoitti...

Heeippa!

Ei tarvi olla viisumia tai mitään. Kolmen kuukauden täällä olon jälkeen pitäisi hommaa NIE-numero mutta itse en sitä hommannut ennen kuin aloitin ihan oikeat työt täällä.

Ja ihana viesti anonyymi!! Kiitos paljon, tuli hirvittävän iso hymy naamalle tota lukiessa :-)) mutta siis ei tunnu yhtään oudolta että kyselet josko voitaisiin nähdä. Nimittäin itse tein samaa ennen kuin tänne tulin kun jännitti niin paljon. Ja ihan mielelläni näyttäisin sulle paikkoja ja voisin jeesata kaikessa! Sähköpostiani vilkuilen turhan harvoin niin voit lähettää viestiä tai ihan lisätä kamuksi facebookissa. Löydät mut nimellä Kreetta Vartio.
:--))