sunnuntai 25. elokuuta 2013

Muistan vieläkin ajatelleeni, että enhän minä sieltä Barcelonasta löydä kuin väliaikaisia kavereita kenen kanssa hengailla sen kymmenen kuukautta ja sitten palaisin takaisin Suomeen maailman parhaimpien ystävien seuraan. Tottakai edelleen te siellä ystävät hyvät olette aina mun mielessä ja ootte ihan ykkösiä, mutta hitto viäköön olin kuitenkin niin väärässä. Mä olen löytänyt täältä ihmisiä, joiden kanssa haluan jakaa kaikki hyvät ja huonot päiväni. Olen löytänyt sielunsiskon, varaisoveljen (tai muutamankin) ja olen löytänyt brasilialaisia, italialaisia, argentiinalaisia, ruotsalaisia, venezuelalaisia ja ihan kaikkia. Se, että jokaisella kävelymatkalla - oli se vaikka viisi metriä kotoa kauppaan - tulee vastaan ihminen ketä halata ja pussata poskille, ja se, että ne kysyy que tal ja niitä oikeasti kiinnostaa mitä mulle kuuluu. 

Yksi ystävätär yllätyssynttäreistään heltyneenä kirjoitteli, että perhettään ei voi valita, sen saa minkä saa, mutta ystävänsä saa valita jakamaan jokaisen hetken kanssaan. Mutta musta tuntuu, että mä en ole valinnut ketään. Nämä ihmiset on valinnut mut ja mä olen siitä ihan mahdottoman onnellinen. 
 
©pictures taken by the most pretties girl from Iceland, Tatjana.

3 kommenttia:

martsa kirjoitti...

Jotenkin aina liikutun, kun luen sun tekstejä :) Ja oon tosi ilonen siitä, että sä olet siellä niin onnellinen! Mutta haluisin sut jo takasin tänne!!!

Tiia kirjoitti...

Sulla on kyllä hyvä blogi! Tosi mukavaa luettavaa :)

Kreetta kirjoitti...

awww martsa <3 ikävä.


Kiitos paljon Tiia!! :-)