torstai 5. syyskuuta 2013

'Cause sooner or later it's over, I just don't want to miss you tonight

Olen aina ollut auringonpalvoja, lyhkäsien shortsien rakastaja, ja paljaat varpaat kuumaa asfalttia vasten tuntuu yhtä hyvältä kuin lämpimän meren aallot nilkoissa asti. Mutta voi kuinka odotankaan joulukuun alkua, kun lähden lyhyelle seikkailulle kylmään Corkiin, eteläiseen Irlantiin. Siellä mua odottaa niittyjen vihreys, tummat kalliot, koira ja mies, jonka corkin aksenttia opin ymmärtämään täällä Barcelonan lämmössä.

Irlannin taianomaisuus ja sumuiset laaksot ovat aina houkuttaneet minua. Jo ennen Espanjaan lähtöä mietin salaa päässäni, että mitä jos lähtisinkin Irlantiin. Nyt saan viimeinkin nähdä sen paikan, mistä olen haaveillut. Ja saan kokea sen irlantilaismiesten kanssa, jotka osaavat viedä minut juuri siihen pubiin, missä soitetaan irlantilaista livemusiikkia ja jotka tietävät missä kohtaa peltoa on kauneimmat kivilinnan rauniot, ja joista on tullut minulle yksi perhe täällä Barcelonassa.

Kiitos mama Irlantiin sijoittuvista kirjoista, joita olet nyt pinon tänne lähettänyt. Ne ovat laittaneet minut odottamaan kylmää joulukuuta ihan hirvittävän kovasti. Ja kyllä mulla lomapäiviä töistä riittää siihenkin, että pääsen joulun viettämään ihan sen ihkaoikean perheen kanssa. Pus!

Translation for Kirsten: I'm going to Ireland in December! And I'm so exited about it. I can't wait to see the green country with all the magical stories.

7 kommenttia:

martsa kirjoitti...

oi siistiä, että lähet sinne!!!

Anonyymi kirjoitti...

hei, onko barcelonassa Victoria's Secret kauppaa? :) Tai lentokentällä?

Anonyymi kirjoitti...

JOOO oon iha innoissani!!!

Heippa, mun mielestä täällä ei oo. joskus yritin sitä etsiä ja kyselin niin sanoivat että barcelonassa ei victorias secrettejä valitettavasti ole....


:)

T:Kreetta

Anonyymi kirjoitti...

heh, Corkissa on monta käyny ja kaikki sanonu et valmiita ampumaan itsensä sen reissun jälkeen koska on niin helvetin ahdistava mesta

Anonyymi kirjoitti...

No, jokaisella jää omat mielipiteet jokaisesta paikasta. Minä menen sitten joulukuussa itse ottamaan selvää corkista :)

T:Kreetta

Anonyymi kirjoitti...

Millon oot lähössä?

Kreetta kirjoitti...

reissu peruuntuikin kun vaihdoin duunipaikkaa enkä heti alkuun saanu lomia :-( ehkä sitten ens vuoden puolella.