keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Suru puserossa

Mulla ei varmaan ikinä ole ollut näin kova ikävä mitään. Viime yönä oli pakko nousta sängystä ja juosta ikkunalle, kun luulin vieläkin kuulevani mun poikien ääniä kadulta. En halua nukkua omassa sängyssä, kun totuin jo olemaan sohvalla kasassa. Mulla tulee itkutyhmäpöljä olo kun olen yksin kotona, kun ei pojat ole puhumassa elävistä kebabeista ja hepatiitista.

Me pidettiin ihan huippu päivät. Ihan niin kuin aina ennenkin. Niin kuin Suomessa. Mutta sitten mä olinkin ainoa kuka jäi tänne yksin kyhjöttämään ja syömään fazeria ja ruisleipää.

Sophia sanoi että kyllä se siitä, kyllä tuo olo menee ohi. Mutta kun en mä tiedä. Mä olen ihan tyhjä. Emmä tiedä että haluunko että se menee ohi niin on syy jättää tämä ihana kaupunki ja palata takaisin alkuun. Vai haluanko mä että se menee heti ohi, etten sitten herääkin lentokentällä että mitä mä oikein teen. Mä oon nyt vaan parin päivän nukkumisen tarpeessa.




8 kommenttia:

Alina kirjoitti...

Tule tänne. Bcn ei karkaa mihinkään ja kuten sanoit, sinne lentää vain aikalailla 4 tunnissa aina takaisin! Tääl on koti ja tääl me kaipaillaan siihen asti että tuut takaisin, mieluiten pysyvästi :) (zorit, ei varmaan hirveesti auttanu tää kommentti)

saijakaroliina kirjoitti...

Mua vähän jännittää kun tuut käymään! Harmittaa, että Hämeenlinna on niin mätä eikä tällä paikalla oo kenellekkään mitään tarjottavaa. Mietittiin just Emilian ja Einon kaa, että kun sä tuut tänne niin ihmettelet miten oot ees voinut kuvitellakkaan tänne paluuta, kun tää on niin ankee paikka verrattuna hulppeeseen Barcelonaan. :( Suunniteltiin, että käsketään koko Hämeenlinnan pistää parastaan just sillon kun oot visiitillä, että meillä olis jotain mahdollisuuksia saada sut takaisin. Ps. Eino sano, että sä haluat sitten Aleen. Voin kertoa, että......ET halua.

Anonyymi kirjoitti...

awwww tytöt!!! hahaha ihanaa. hei Ale oli mun kantis aina! pakko sinne on mennä. Tai ainakin se on paras tapaamispaikka sinä yönä kun tuun suameen. ;-)

t.kreduel

Anonyymi kirjoitti...

hello!

olen lukenut sun blogia pidemmän aikaa ja huhhuh kun aina tulee hyvä fiilis kun teksteistä huokuu miten elämäs sujuu siellä ja mitä kaikkee kivaa sulle aina tapahtuu siellä!! vaikutat kyllä nii sympaattiselta ihmiseltö :) asutko vielä ensi vuoden keväällä siellä? itse olen muuttamassa barcelonaan huhti tai toukokuussa ja uudet tuttavuudet ovat aina tervetulleita!

-Meri

Anonyymi kirjoitti...

Heippa Meri! Ja kiitos paljon kommentista. Kiva kuulla että tykkäät tekstejäni lueskella :-) luultavasti täällä vielä asustelen. Enhän mä voi barcelonan kesää missata kun se on niin huikea! Eli ota vaan yhteyttä kun muutat tänne niin voidaan näkyillä :-)
-Kreetta

Anonyymi kirjoitti...

Hellouu taas!

haluisitko vaikka sähköpostis antaa kun mulla ois paljon kysyttävää barcelonast (kaikki asuminen ja sellaset perus jutskat) :)

-Meri

Kreetta kirjoitti...

sähköpostia en pahemmin käytä niin voit ottaa yhteyttä ihan vaikka facebookissa, nimi on Kreetta Vartio :-)

Anonyymi kirjoitti...

joops laitoin viestiä sun fb mut se menee vissii muut kansioon se viesti, ainaki se ilmotus mulle sano :D