sunnuntai 15. joulukuuta 2013

El amor es como el viento, no puedes verlo pero puedes sentirlo.

Eilen oli firman pikkujoulut Otto Zutz klubilla. Oli hassua mennä klubille jo kymmenen aikaan illalla, kun yleensä sinne mennään vasta viisi tuntia myöhemmin. Enkä oikein osaa sanoa menikö nämä pikkujoulut ihan nappiin vai ihan päin joulukuusta. Ehkä mulle jaettiin turhan monta ilmaista drinkkilippua ja sitten viimeisen lipun käytettyäni lähdinkin jo kotia kohti. Mihinköhän mun juhlainto on kadonnut.

Tänään oon tihrustanut vähän itkua (no okei, itkenyt oikeesti litrakaupalla). Katsoin Nicholas Sparksin kirjaan perustuvan elokuvan A Walk to Remember. Olenhan minä sen jo monta kertaa nähnyt, mutta tänään ensimmäinen kyynel tipahti heti ensimmäisessä kohtauksessa ja sitten sitä vain jatkui ja jatkui. Kun onhan se niin ihana elokuva, mutta eniten vaan alkoi harmittaa niin hirveästi, kun kukaan ei oikeasti anna täällä aikaa siihen, että ehtisin näyttää minkälainen oikeasti olen. Onhan mulla miljoona hyvää ystävää, mutta sitten ne kaverit, jotka on siinä, mutta ei oikeasti ole siinä. Ne tietää, että kävelen hassusti humalassa ja että tykkään pussata söpöjä poikia, mutta ne ei tiedä, että mä olen oikeasti mahtava tyyppi. Mussa on niin paljon enemmän, mutta kun en pysty antamaan sitä heti niin sitten sitä ei jäädä odottelemaan.

Äh...Emmä osaa selittää. Mutta mua vaan harmittaa tänään. Mulla on ikävä Sophiaa, joka on ollut Ranskassa viikon ja mulla on niin hiton kova ikävä teitä siellä, jotka tunnette mut kokonaan ja pidätte mua mahtavana tyyppinä. Onneksi nähdään ensi perjantaina Hämptonin kaduilla. Joulu Suomessa on juuri se, mitä mä tarvitsen.



Translate for Kirsten: Hey babyyy. I hate people. Maybe I have hangover-hate-day but I´ve been crying my eyes off and I just can´t wait to visit Finland. Nothing here is wrong though, everything is like always but today I really miss the good friends (like you!) because I feel like there is only couple persons who really actually know me here.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

a walk to remember on kyllä niin ihana elokuva mutta samalla niin surullinen :( kirjaa siitä en oo lukenut mutta pitääpä lisätä lukulistalle! Jaksamisia sinne:) oot varmasti huippu tyyppi!

Kreetta kirjoitti...

Kiitos paljon :-) Jep, kannattaa lueskella kaikkia Nicholas Sparksin kirjoja, jos romantiikasta tykkää!

saijakaroliina kirjoitti...

varmaan tosi rasittavaa, kun jaksan aina kommentoida näitä sun tekstejä. mutta sä OLET mahtava. ai lav juu.

martsa kirjoitti...

oot todella mahtava!! Ja niin ihanaa enää 4 yötä niin nähdään!! :))

Lotta kirjoitti...

<3<3

Anonyymi kirjoitti...

rakastan teitä chicas!! kohta nähdään <3 pus!

<3:Kreetta