torstai 16. tammikuuta 2014

Despues de un buen taco un buen tabaco

Päässä pyörii niin kamalasti ajatuksia, joista yli puolet on ihan hölmöjä. Ajattelin alkaa meditoimaan, että saisin joskus rauhan tästä kaikesta tulevaisuuden suunnittelemisesta. Ainahan mä olen ollut tällainen. Ikinä mikään ei riitä ja joskus mikään hyvä ei edes tunnu miltään. Hassuinta on se, että en mä ole edes millään tavalla surullinen, mutta välillä istun sohvalla kamalassa ahdistuksessa ja mun päässä on satamiljardia ajatusta pitäisiköhän mun mennä kouluun? Onko tämä nyt sitä aikuisuutta? Miksi mun työ tuntuu niin raskaalta, vaikka istun vain? Mihin mä menen seuraavaksi? Haluanko mä matkustaa, vai rakastanko liikaa Barcelonaa? Pysyyköhän Barcelona samana, jos mä lähden hetkeksi pois? Äh. En mä tiedä.

Sitten taas on niitä päiviä kun meksikolainen tekee mulle niitä maailman parhaimpia tacoja ja opettaa mulle, että "despues de un buen taco un buen tabaco". Ja sitten mä kävelen Bornessa ja rakastan niitä pieniä kujia ja rannalla sitä tuulenvirettä. Ja työpäivä kuluu äkkiä ja kämppikset on tehnyt hyvää ruokaa. Ja tietysti sunnuntaina Trassanesin kirpparilta löytyykin jotain tosi kivaa, eikä Rosa Ravalissa ole illallisaikaan ruuhkaa.

Onko levottoman yliajattelijan mahdollista meditoida? Vinkkejä kiitos!

Translation for Kirsten: I'm overthinking. All the time. Do you know how to meditate?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kävitkö sielä Corkissa Irlannissa? :) Niin ja voitko tehdä tatuointipostauksen?

Kreetta kirjoitti...

En saanutkaan lomia töistä niin jäi se reissu tekemättä. Ja joo! Mä voin esitellä tatskat tässä pian :)