tiistai 25. helmikuuta 2014

Heart of gold



Täällä kävi tyttö jolla on kultainen sydän ja tatuoitu iho. Rakentaisin vaikka neljännen huoneen meidän asuntoon sitä tyttöä varten kun se muuttaa tänne kesällä. Me tavattiin yhdessä muita ihania ihmisiä, jotka on tehnyt mun viimepäivistä elämän parhaita. Joskus me eksyttiin tanssipaikan lavalle tanssimaan ja seuraavaksi oltiinkin illallisella kahdentoista tatuoidun pojan kanssa. Istuin taas pitkästä aikaa Macban auringossa ja muistin, miksi tykkään siitä paikasta niin kovasti.

Ruuvasin skeittilaudan trukit löysemmiksi ja kuuntelin Neil Youngia. Tunsin kesäauringon jo lämmittävän ja sain Trasher paidan yllätyspakettina Venezuelasta, vaikka siellä puolella maailmaa onkin kaikki ihan päin hemmettiä niin silti se poika muistaa mua kaiken sen kaaoksen keskellä. Vaikka mä kamalasti huolehdin ja ikävöin mun ystäviä ketkä ovat siellä kaaoksessa Venezuelassa niin mä tiedän että nään niistä jokaikisen ensi kesänä.


Translation for Kirsten: The summer is coming. I love the people around me and the people who thinks about me even though they are far away. I feel like I too often forget how much great things I have in my life, but now I made a promise to myself that I will remember all the good things everyday. Somebody told me this week that I deserve it all - that I am better than some people thinks and I really do deserve it all.

2 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

Mulla on ihan kamala ikävä love <3 Koitan saada rahaa kasaan ja tulla käymään siellä pian

Kreetta kirjoitti...

mullakin hirviö ikävä :(( toivottavasti nähdään pian pus