lauantai 12. heinäkuuta 2014

There is no greater joy than to have an endlessly changing horizon, for each day to have a new and different sun.

Mun lemppari tyttöjä on käynyt täällä nyt viimeisen kuukauden sisällä. Me istuttiin terdellä auringossa, maattiin lahnoina rannalla ja hypättiin iltapäivisin pienelle paatille juhlimaan ja tanssimaan ja myös Apolon Nasty Mondays tuli koluttua. Mulla on tietty ollut kamala ikävä näitä tyttöjä, mutta ihan heti kun ne tuli tänne niin tuntu vaan, että tässä sitä taas ollaan, ihan samanlaisina, ja kaikki on ihan yhtä helppoa ja kivaa yhdessä kuin ennenkin. Ja kivaa todellakin oli. Muisteltiin vähän kouluaikojen törppöilyjä ja lähdettiin sitten heti törppöilemään lisää.

Nyt kun viimeisetkin vierailijat pääsivät takaisin kotia niin minä olen jäänyt roudaamaan tavaroitani Ravalista Ramblan toiselle puolelle. Ja viime yö olikin ensimmäinen jonka nukuin Goticon puolella suomalaisen uuden kämppikseni Ellan kanssa, jee! Olen kamalan onnellinen täällä ja mulla on oma parveke! Sen lisäksi että viikot Suomen tyttöjen seurassa on tehnyt mulle ihanan olon, ja sen lisäksi että mulla on uusi kaunis kämppä ja yhtä kaunis uusi kämppis, niin mua on alettu kutsua noviaksi. Mikä siis tarkoittaa tyttöystävää.

Taitaa olla aika monta hyvää syytä jäädä tänne vielä vähän pidemmäksi aikaa.

ps. jotkut soittaa naapurissa kitaraa ja huiluja ja taputtaa ja nauraa ja oon ainakin vähintään yhtä iloinen kuin ne.

Ei kommentteja: