lauantai 26. heinäkuuta 2014

You make my heart smile


Olin muutama päivä sitten ystävieni uudessa asunnossa. Tai lähinnä terassilla.

Istuimme muovipöydän äärellä ja vatkasin meille mojitoja samalla kun lempipoika laittoi meille kaikille grilliruokaa takkatulessa.

Puhuimme kamalan paljon. Ihan kaikesta. Suomeksi, englanniksi ja espanjaksi. Tiedättekö niitä hetkiä, kun sanotaan että hitto vieköön kun kaikki on hyvin, sä oot tosi jees ja mä oon aika jees, ja että tää on juuri sitä mitä keskiviikkoillan pitäisi olla.

Mua halattiin. "Musta on ihana nähdä sut noin onnellisena, vaikka ainahan sä olet ollut. Mutta nyt sä hehkut, ja toi hymykin. Sä teet meidät muut onnelliseksi olemalla itse niin onnellinen."

Erään kirjan mukaan Eureka Streetillä mies oli niin onnellinen, että oli varma että se onnellisuus virtasi verisuonissa kaikkien puna- ja valkosolujen mukana. Juuri siltä minustakin tuntuu nyt.

Translation for Kirsten: Heyy! Haven't really translated anything for you lately. But I already told you that I am feeling happier and happier everyday. I have always been happy in Barcelona, but this is something amazing. I never thought things could be better but then they just are. I can't stop smiling.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

¡Hola! Oon seurannu sun blogia niin pitkään kun jaksan muistaa ja rakastan tätä niin paljon! Sun teksteistä tulee tosi hyvälle tuulelle ja osaat kirjoitta ihan mielettömän hyvin. Ehkä mäkin vielä uskallaudun Espanjaan elämään ja kokemaan. Ei mulla muuta, ¡adios!

Kreetta kirjoitti...

Jee! Kiitos paljon kommentista. Ihana lukea etta tykkaat blogista!