perjantai 1. elokuuta 2014


Sen nimi on Kike. Se pitelee musta kiinni kuin olisin jotain tosi arvokasta. Se ja sen kaverit kutsuvat mua nimellä Crepa. Se juo oluensa ja syö ruokansa ihan yhtä nopeasti kuin minä. Se lauleskelee ja pelleilee kadulla välittämättä muiden katseista. Se sanoo chela kun puhuu oluesta ja kaikki on tosi chingon. Sen kanssa kaikki tavallinen muuttuu paljon jännittävämmäksi. Se puree mua olkapäähän ja sitten pussaa päälle. Me valitaan ravintoloissa eri ateriat, koska aina jaetaan ne kuitenkin keskenämme. Kun kerroin olevani läheinen vanhempieni kanssa, se käski mua kertomaan mun äidille, ettei tarvi huolehtia sillä se on rakastunut muhun ja pitää musta huolen. Sillä on kihara tukka ja lempeät silmät. Sen nauru on maailman ihanin (heti Emilian naurun jälkeen). Se katsoo mua aina odottavasti ja muistuttaa, että voin aina sanoa mitä mun päässä liikkuu espanjaksi, englanniksi - tai vaikka suomeksi. Oli se sitten mitä tahansa.

Mulle paratiisi on herätä aamulla sen vierestä.

3 kommenttia:

Alina kirjoitti...

feel u bro

Kreetta kirjoitti...

Vähän yksityiskohtia bro! En tiedä sun jutskista mitään :(

Alina kirjoitti...

No samat sanat!