sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Jag kommer att sakna dig, te echaré de menos, I will miss you, mulla tulee ikävä!


Me istuskeltiin jo toista vuotta Macban kahviloissa. Nyt mulla oli mukana musta labradorinnoutaja ja sulla oli kaksi isoa matkalaukkua pakattuna. Ennen se oli vain sä, mä ja pari olutta - ja ehkä skeittilaudat. Puhuttiin siitä, että kaksi vuotta sitten tanssahdeltiin maanantaisin Jamboreessa ja sanottiin että 'eihän me tästä kaupungista voida pois lähteä'. Ei oltu maailmanparantajia, mutta tykättiin toisistamme. Sitten vähän myöhemmin asuttiin yhdessä ja sanottiin että 'onhan maailmassa vielä paljon nähtävää'. Sitten sovittiin, että lähdetään pois yhtäaikaa. Syyskuussa. En mä ikinä uskonut sanovani että 'oho, tulipas mentyä rakastumaan'. Ja nyt sä sitten lähdit, ja mä jäin.

Translation for Sophia(!!!): It is kinda crazy how things changed so much. And how much you affected me in two years. Like you said; all of us are in the same situation and that's why we become so important to each other. There ain't many people in life that you know you will stay in touch forever, but even if we didn't talk or meet or think much about each other, I know that you are one of those rare, amazing people.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kun mä muutin takaisin Suomeen viime kesänä mulla jäi maailmalle ihminen jota rakastin ja rakastan enemmän kuin mitään tai ketään koskaan ennen. En mä olis lähtenyt jos mulla olisi ollut vaihtoehto jäädä. Mutta ei ollut, ei pienintäkään ja silti mun lähtöni on asia mitä kadun ehkä eniten elämässäni. Se mies on mun mielessä aamuin, illoin ja ilmestyy uniini yöllä. Mulla on fyysisesti ja henkisesti vaan niin paha olla tietäen, että voisin jossain olla jonkun kanssa täydellisen onnellinen.

En tiedä mikä tää tunteenpurkaus oli, mutta sitä halusin sanoa että ole onnellinen siitä että sulla oli mahdollisuus jäädä ja nauti ihan joka hetkestä! Maailmassa ei oo mitään ihanampaa kuin rakkaus.

Kreetta kirjoitti...

Heii, kiitos paljon kommentista anonyymi! Ja olet ihan oikeassa siinä, että tästä rakkaudesta pitää nauttia. Toivottavasti löydät vielä samanlaisen tilaisuuden!

<3