lauantai 10. tammikuuta 2015

2015

Uuteen vuoteen ollaan kierähdetty sellaisella vauhdilla, että kaikki on vähän sekaisin. Takana on ollut aivan mahtava vuosi, mutta uskallan väittää että tästä tulee meitsille vielä tapahtumarikkaampi.

Ainakin näin heti tammikuulle valitsin taas pahvilaatikkojen pakkaamisen ja niiden roudaamisen takaisin Ravalin puolelle. Tai on siihen ainakin kova yritys. Tammikuu toi mukanaan nimittäin myös helkkaristi duunia ja pahvilaatikot ovat pysyneet edelleen vanhassa kodissa ja vaatekertaani on kuulunut parit farkut ja Kiken paidat.

Myös ne naimakaupat on tulossa. Ja jotenkin minusta tuntuu, että olen aloittamassa elämän, joka minun oli aina tarkoitus aloittaa - tietteks, se tähtiinkirjoitettu kohtalo. Miehen viekussa, jonka kanssa toivon tapella ja itkeä ja nauraa ja rakastaa kaikkina elämäni päivinä. Ja paikassa missä olen onnellinen, mutta missä myös saatan suunnitella tulevia seikkailuja ja tulevaisuuden minua.

Tänä vuonna toivon jakavani minun onneani kaikille. Olen jo saanut enemmän kuin luulin ansaitsevani. Haluan antaa enemmän ja oppia elämään ilman turhia murheita.

Hyvää alkanutta vuotta kaikille, pus!


Ei kommentteja: