sunnuntai 22. helmikuuta 2015

ärripurri

Mua on kiukuttanut jo pari päivää.

Täällä kämpässä on niin helkkarin kylmä, ja aina, kun laitan lämmittimen huutamaan niin muutaman minuutin päästä poksahtaa ja kaikki pimenee. Meidän perheellä (minä, Kike ja koira) on ollut liikaa vapaa-aikaa ja kun tekemiset alkaa loppua niin hermostuttaa. Ei mua niinkään, mutta poikia, ja sitten se hermostuttaa minua. Ja kun kaikki hermostuttaa niin meidän kommunikointikyvyt tipahtaa vastasyntyneen tasolle ja sepäs vasta mielialaan vaikuttaakin. Minulla on älyttömästi töitä, joka ei kuitenkaan ole huono asia, mutta huono asia on se, että jengi luulee että luumuilen yksin kotona ihan vain koska huvittaa. Ja lempparifarkutkin repesi perseestä.

Laitan tähän loppuun kuvan viime sunnuntailta. Mulla oli sylissä pieni meksikolainen, ja jos jotakuta kiukutti niin se oli hän.


Yksi hyvä asia kuitenkin! Työmääräni on tosiaan nyt noussut nimittäin meikäläinen kirjoittaa nykyään juttuja eräälle firmalle ihan ku oikea reportteri vai miksi niitä sanotaan.

1 kommentti:

martsa kirjoitti...

Huisia että oot alkanu kirjottaa jonnekin työkses! :)