lauantai 9. toukokuuta 2015

Mi lugar favorito

Kike sanoo aina Tú eres mi lugar favorito - sinä olet minun lempipaikkani

Sinä olet minun lempipaikkani. Niin kuin sitä sanotaan, että jotkut kiertävät koko maailman etsiessään kotiaan ja jotkut löytävät sen toisesta ihmisestä. Luulin aina ennen että olen enemmän sitä maailmankiertäjäpuolta, mutta Kike on minun kotini. Meillä on koti minne ikinä mennäänkään, kun mennään yhdessä. Oli se nyt Barcelonassa, joskus ehkä Meksikossa tai Suomessa. Ja kolmen kuukauden päästä saadaan pitkän paperisodan jälkeen juhlia meitä ja aloittaa loppuelämämme yhdessä samalla sukunimellä.

Pojat laittaa kravatit kaulaan ja minä pukeudun valkoiseen 14/08/2015!


2 kommenttia:

Heta kirjoitti...

Oon niin onnellinen teidän puolesta 😍

Heta kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.