sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Funland

Viimeisimmistä tervehdyksistä onkin jo kuukausi. Tuntuu että aika vyöryy ihan älytöntä tahtia eikä missään kohtaa ole aikaa istua ja kirjoittaa. Olen kuukauden melkein asunut työpaikalla, sillä musta tehtiin väliaikainen esimies. Kaikki vapaa-ajan rippeet, eli ne aamun kiireiset pusut ja yön viimeiset istuskelut Paseo del Bornella eli takapihallamme, olen käyttänyt Kiken käsivarressa kiinni.

Työt antaa kuitenkin aina takaisin ja ollaankin sitten jo sitä uutta ja hienoa tietokonetta etsimässä (joka meinaa että alan taas kirjoittelemaan useammin) ja lisäksi varattiin matka Suomeen!

Kuukauden päästä minä, neljä meksikolaista ja yksi paraguayalainen (olikohan nyt ihan oikeata suomenkieltä) tullaan vimmasti etsimään revontulia taivaalta. Ja hitsit, olen innoissani! Sen lisäksi että loputkin läheiset tapaavat aviomiekkoseni niin onhan tässä itelläkin jo ikävä iskenyt. Alle kuukauden päästä tavataan marraskuun kauniissa krrmmmm maisemissa. Toivottavasti ei sada joka päivää.

Tarkoituksena on esitellä pääkaupunkiseutua ensimmäiset neljä päivää, mutta meikäläisen tietämys Helsingistä loppuu siinä kohtaa kun rautatieasemalta lähtee ulos eli vinkit on aina kivoja! Varmasti parit stadikamut opastelee mutta täälläkin saa kertoa mitä kivaa ja kaunista on Helsingissä!

3 kommenttia:

Alina kirjoitti...

Mä en kestä että menet Suomeen just nyt kun mä en oo siellä :( varaa mulle sohvapaikka loppukeväälle/alkukesälle niin tuun vieraisille!

Aura Törmä kirjoitti...

Tuleeks teitä noin monta! :D

Minna kirjoitti...

Käykää tsekkaa Suomenlinna :)