sunnuntai 19. helmikuuta 2017

Intenta y falla, pero no dejes de intentar.

Vähän niin kuin aina, meikäläinen tulee kaikessa vähän jälkikäteen..

Tammikuu ja kaikki tämä "uusi vuosi, uusi minä" -hommeli ei oikein ollut mun juttu. Jatkoin ihan samaa sängyssä makoilua kuin joulukuussakin. Ei ole ikinä ollut tällaista talvea, että vietän oikeasti melkein koko päivän kotona ja olen hirmuisen ylpeä itsestäni jos siivoan kodin. Kodin siivoaminen on siis ollut viimeisten kuukausien huippukohta. Varmaan siksi en pahemmin ole kirjoitellut tänne.

Nyt kuitenkin, tosiaan sen kuukauden - melkein kahden - jäljessä olen aloittanut uuden vuoden ja uuden itseni! Taisin aikaisemmin jo mainita, että ajatuksena oli rakentaa yhdestä asuntomme huoneesta minulle pikkukuntosali, ja nyt on remppahommat alkaneet ja olen niiiin innoissani! Itse olin ajatellut jotain ihan yksinkertaista, mutta Kike sanoi, että tehdään se nyt kunnolla jos kerran tehdään. Kun se on valmis esittelen sen ylpeänä, mutta nyt näytän vain vähän hihi


1 kommentti:

Jenna kirjoitti...

no hei, kuin siisti kunnon kotisali!! nyrkkeilysäkki himassa olis kyllä unelma (tähän sydänsilmähymiöitä)

oot niin symppis, tulee aina hyvälle mielelle sun blogista :)